گزارشی از مراسم داخلی جشن تولد یک‌سالگی علی‌بابا

 سایت علی‌بابا شهریورماه ۱۳۹۴ یک‌ساله شد. یک سال سرشار از تجربه و همراه با موفقیت را کنار شما همراهان همیشگی و وفادار پشت سر گذاشتیم. با یک‌ساله شدن علی‌بابا، در سالن شماره چهار برج میلاد دورهم جمع شدیم که این اتفاق فرخنده را تبدیل به تجربه‌ی خوشایند جمعی کنیم تا بدانید در تک‌تک لحظات خوشمان به یاد شما هستیم. چهارشنبه‌ی گذشته، شب هجدهم شهریور ۱۳۹۴، مدیران و کارکنان سایت و آژانس علی‌بابا و خانواده‌ها و فرزندان عزیزشان و مهمانانی ویژه‌ از شرکت فرانگر و عزیزانی دیگر، در سالن شماره چهار برج میلاد جمع شدند تا یک‌ساله شدن سایت علی‌بابا را جشن بگیرند. از مدت‌ها پیش اعلام کرده بودیم که به پاس همراهی شما مسافران و مشتریان وفادار، یک تور رویایی پاریس به قید قرعه به یکی از شما عزیزان تقدیم می‌شود. بعد دیدیم شاید یک جایزه کفاف خوشی جمعی‌مان را ندهد، پس یک قرعه‌کشی دیگر هم به مراسم اضافه شد: اهدای تور استانبول به همراه خانواده به یکی از حاضران در سالن. کوچولوهای عزیز حاضر در مراسم هم بی نصیب نبودند و با هنرمندیشان در مسابقه‌ی نقاشی شرکت کردند.

ax1

علی‌بابا؛ تجربه‌ای شایسته از سفر

مراسم را با ادای احترام به سرود ملی کشور عزیزمان آغاز کردیم و سهیل اعرابی روی صحنه رفت تا با اجرای آغشته به طنزش کلید شروع مراسم را بزند. بعد از اجرای استندآپ‌کمدیِ همکار هنرمندمان، نوبت سخنرانی مجید حسینی‌نژاد، مدیرعامل علی‌بابا رسید. مجید حسینی‌نژاد بعد از خوشامدگویی به مهمانان و شرح مختصری از موفقیت‌های به‌دست‌آمده و چشم‌انداز پیش‌ روی علی‌بابا اشاره کرد که «علی‌بابا تنها سایت فروش بلیط نیست بلکه یک تجربه‌ی شایسته از سفر است. درواقع می‌خواهیم از لحظه‌‌ای که تصمیم برای سفر شکل می‌گیرد، شکل‌دهنده‌ی این تجربه‌ی شایسته باشیم. تغییر کیفیت خدمات و بالابردن انتظار مشتری، ارزش بنیادی دیگر علی‌باباست و منفعت ما در راستای منفعت و رضایت مشتری است و برایمان بسیار مهم است که در ضرر و زیان مالی مشتری‌ دنبال سود نباشیم. سومین و مهم‌ترین ارزش‌ و اصل بنیادی ما صداقت است؛ صداقت باکارکنان، صداقت با ذی‌نفع‌ها، صداقت با ایرلاین‌ها و از همه مهم‌تر صداقت با مشتری‌ها، اصل بنیادی و مهم ماست.» مدیرعامل علی‌بابا در پایان سخنانش از شما همراهان عزیز و تک‌تک کارکنان علی‌بابا تشکر کرد.

ax2

در ادامه‌ی برنامه، نیما قاضی، قائم مقام تجارت الکترونیک علی‌بابا، بعد از توضیح درباره‌ی روند شکل‌گیری علی‌بابا، به‌نوبت از کارکنان بخش‌های مختلف شرکت دعوت کرد که روی صحنه بیایند. قدردانی از کارکنان ‌سایت و آژانس گردشگری علی‌بابا و همه‌ی کسانی که در این مدت یاری‌رسان ما بودند و تشویق گرم حاضران، رنگ‌وبوی صمیمی و دلنشینی به مراسم بخشید.

برنده‌ی تور رویایی پاریس از گردونه بیرون آمد!

بعد از همه‌ی تشکرها و قدردانی‌ها نوبت رسید به هیجانی‌ترین بخش مراسم: قرعه‌کشی تور رویایی پاریس. توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی علی‌بابا درباره‌ی شیوه‌ی امتیازدهی به شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی توضیح مختصری داد که خلاصه‌اش را بخواهید بدانید این است که همه‌ی مشتریان با امتیازی براساس عضویت و میزان خرید و اعتبارشان در قرعه‌کشی حضور داشتند. بعد از پخش فیلم کوتاهی از پاریس زیبا و دیدنی‌های جذابش، قرعه‌کشی با گردونه و گوی آغاز شد. گردونه چرخید و گوی‌ها چرخیدند و درنهایت شماره‌ و نام برنده‌ی نهایی معلوم شد: علی نوید، که همراه یک نفر در چند ماه پیش رو عازم سفر یک‌هفته‌ای پاریس خواهند شد. بعد از مشخص شدن برنده، مجیدحسینی‌نژاد در تماس تلفنی با آقای نوید، بعد از گپ کوتاهی، برنده شدن تور پاریس را به ایشان اعلام کرد که باز هم تشویق گرم حاضران در سالن همراه بود.

IMG_20150909_214057

برنده‌ی تور استانبول در وقت اضافه

تشویق‌ها که فروکش کرد نوبت به قرعه‌کشی تور استانبول رسید. دوباره گردونه چرخید و چرخید و ده‌نفری که شانسشان در برنده شدن تور استانبول بالا بود، روی صحنه آمدند. همان‌طور که مهمانان مراسم تشویق می‌کردند، گردونه برای بار آخر چرخید و شماره‌ی برنده معلوم شد. آقای سامان رحمانی به همراه خانواده‌ برنده‌ی تور رویایی استانبول شد و ایشان هم هزینه‌ی جایزه‌یشان را به کودکی معلول تقدیم کردند که از دو چشم نابینا و از دو گوش، کم‌شنوا است. این کار، با تشویق مهمان‌ها همراه شد و حال و هوای جشن را عوض کرد.

قرعه‌کشی‌ها که انجام شدند، برنده‌ها که معلوم شدند، تبریک‌ها که ردوبدل شدند و حاضران که حسابی تشویق کردند، نوبت رونمایی از کیک تولد و فوت کردن شمع و این‌طور کارهای مربوط به جشن یک‌سالگی رسید. کیک آمد و شمع فوت شد و کیک برش زده شد و جایتان خالی خورده شد. آخر سر که دیدیم هنوز جا برای یک قرعه‎کشی‌ دیگر مانده، مسابقه‌ی نقاشی بچه‌ها برگزار شد و کوچولوهای عزیز هم با هدایایشان دست‌دردست والدین عازم خانه شدند.

IMG_20150910_174612

در آخر تشکر می‌کنیم از همکاران بخش پشتیبانی که حتی در گرماگرم مراسم هم در محل سالن مشغول ارائه‌ی خدمات و پاسخ‌گویی به مشتریان عزیز بودند. این‌که می‌گوییم علی‌بابا در همه‌ی لحظه‌ها شما را در خاطر دارد، بیراه نگفته‌ایم؛ امکانی فراهم شده بود که عزیزان بخش پشتیبانی، هم در مراسم حضور داشته باشند و هم در محل سالن پاسخ‌گوی شما عزیزان باشند. اگر چهارشنبه‌شب با پشتیبانی علی‌بابا تماس گرفتید و صدای دست‌ و جیغ و هورا شنیدید، بدانید به‌نوعی در جشن یک‌سالگی علی‌بابا کنارمان حضور داشتید.

wp_reset_query();

نظر خود را بنویسید :

نام و نام خانوادگی(الزامی)
نشانی ایمیل (الزامی)

۲ دیدگاه

  1. سعید وحیدی می‌گه:

    جناب حسینی نژاد نازنین
    سلام و خداقوت. فک کنم امتیاز خوبی تاحالا کسب کردم.البته به لطف خدمات خوب شماست.یک پیشنهاد داشتم البته با پوزش، بهتره برای سفر های زیارتی کم هزینه هم برنامه ریزی کنید.با توجه به استعداد های خوب مجموعه شما و علاقه مندی طیف گسترده ای از خانواده های ایرانی برای انجام سفرهای زیارتی کم هزینه قطعا موفق میشید این راه رو برای مردم کشور عزیزمون تسهیل کنید.بهتره کمی توضیح بدم، اولین باری که با شما صحبت کردم از برخورد متین و وزین حضرتعالی و توضیحات شما مشخص بود که افق بازی برای کارتون در نظر دارید. به نظر صنعت توریسم قالبی غیر وطنی و علمی دریافت شده از خارج از مرزهای ماست لیکن این اندیشه به دلایلی گوناگون که شماهم مستحضرید کاملا غلط و خطاست. خلاصه عرضم: برای سفر مشهد و نجف در ایامی که پیک مسافر وجود ندارد می توان با هماهنگی بین هتل و چارتر کننده ها و.. یک پکیج ارزان قیمت تقدیم مسافران کرد تا بابهره مندی از این بسته ها

  2. مجید حسینی‌نژاد می‌گه:

    آقای سعید وحیدی
    سلام
    کلی انرژی گرفتم از ایمیل صمیمانه‌ی شما و خیلی خوشحالم از تجربه‌ی رضایت‌بخش خریدتون از علی‌بابا.
    من و تمام تیم علی‌بابا در تلاشیم تا شاهد تجربه‌هایی مثل این باشیم. بدون شک حال علی‌بابا با رضایت و خوشحالی مشتریان و دوستان خوبی مثل شما خوب می‌مونه و با دریافت نقدها و پیشنهادهای شما خوب‌ترهم می‌شه.
    ممنون از پیشنهاد شما و باید بگم اینکه پیشنهادتون رو با ما در میون گذاشتین، برای ما معنای خیلی خوبی داره و به خودمون می‌بالیم از بابت اینکه مشتریان ما به اندازه‌ی خود ما به دنبال رشد علی‌بابا هستن.
    ایجاد ارزش افزوده با ترکیب خدمات هتل و پرواز و استفاده از ظرفیت‌های خالی و بالقوه در تمامی نقاط کشور از روستاهای دوردست و متروک تا شهرهای کلان به‌خصوص نجف و کربلا و مشهد عزیز وظیفه‌ی ماست، اگه هنوز انجام نشده فقط و فقط به حساب بی‌لیاقتی من است و قسم میخورم تا انجامش ندم از پای ننشینم که این موضوع منافع سهامداران، مشتریان و کارکنان و همه‌ی جامعه رو با هم در پی داره و قدمی است بس نیکو.

    ارادتمند
    مجید