پنجشنبه‌‌ی گذشته، در شب بیستم اسفندماه ۱۳۹۴، به همراه همکاران دفتر مرکزی علی‌بابا، همکاران وب‌سایت جاباما و همکاران آژانس سفرهای علی‌بابا در محل دفتر مرکزی علی‌بابا دور هم جمع شدیم تا سال ۹۴ را با شادی بدرقه کنیم و قبراق و پرانرژی به استقبال سال ۱۳۹۵ برویم. مراسم از ساعت شش عصر با آمدن مهمان‌ها شروع شد. همان اول مراسم با مرور عکس‌ها یادی کردیم از جشن تولد یک‌سالگی علی‌بابا و نگاهی انداختیم به رویدادها و مناسبت‌هایی که پشت سر گذاشتیم.

علی‌بابا مجموعه‌ای فعال و پیشرو است و بد نیست بدانید هیچ‌یک از مناسبت‌های تقویمی و غیرتقویمی، رسمی و غیررسمی از دست‌مان درنمی‌رود. در سال ۹۴ رویدادهای مختلفی را با همکاری و مشارکتِ همکاران پایه و فعال‌مان در محل مجموعه برگزار کردیم. طبیعی بود که بخشی از جشن پایان سال را مشغول تشویقِ پیشتازان و برنده‌های رویدادها و رقابت‌های مختلف درون‌سازمانیِ سال ۹۴ باشیم. در میان تقدیر و کف‌زدن‌ها و عکس‌های یادگاری، سخنان مدیران خلاق و پیشروی مجموعه را شنیدیم و این دورهمیِ دوستانه درنهایت با صرف شام، گرفتنِ انواع عکس یادگاری و سلفی و نوشتن یادگاری به پایان رسید.

گزارش تصویری مراسم را در ادامه می‌بینید.

……….

آماده برای شروع مراسم

آماده برای شروع مراسم

………

مرور خاطرات و رویدادهای گذشته

مرور خاطرات و رویدادهای گذشته

………

صحبت‌های مدیر مجموعه‌ی علی‌بابا؛ مجید حسینی‌نژاد

صحبت‌های مدیر مجموعه‌ی علی‌بابا؛ مجید حسینی‌نژاد

…………….

هشتگ‌ها را پاس بداریم!

هشتگ‌ها را پاس بداریم!

…………………..

خاطرات نیما قاضی، قائم مقام تجارت الکترونیک علی بابا را هم شنیدیم

خاطرات نیما قاضی، قائم مقام تجارت الکترونیک علی بابا را شنیدیم

 ………….

نمای اسپایدر کَمِرا!

نمای اسپایدر کَمِرا!

…………….

همکاران بخش پشتیبانی هم‌زمان در حال پشتیبانی و شرکت در مراسم

همکاران بخش پشتیبانی هم‌زمان در حال پشتیبانی و شرکت در مراسم

……………

تدارکات پشت صحنه

تدارکات پشت صحنه

…………..

و یادگاری‌های دسته‌جمعی ثبت کردیم

یادگاری‌های دسته‌جمعی ثبت کردیم

 

………….

و یادگاری نوشتیم

و یادگاری نوشتیم

wp_reset_query();

نظر خود را بنویسید :

نام و نام خانوادگی(الزامی)
نشانی ایمیل (الزامی)

۱۱ دیدگاه

  1. مصطفی بهاور می‌گه:

    سلام خسته نباشید..پیشاپیش سال نو مبارک..درمیان سیستم های آنلاین خرید ،فروشگاه ها و آژانسها .و….یکی از بهترین ها هستید.بخصوص برای من که دریکی دو موقعیت حساس خیلی برام کارآمد بودید.البته تک و توک نواقصی هم مشاهده میشه ولی قابل گذشت است غیر از یکی که اون هم اعلام نکردن پرواز از یک شرکت هواپیمائی که علی بابا باهاشون کار میکنه ولی پرواز بعضی از مسیرهاش رو نمینویسه ،نمیدونم چرا؟ بعضی وقتها هم البته خیلی بندرت بلیت ایمیل نمیشه تازنگ بزنیم وبگیم…….بهرحال مجددا سال نورا به همه علی بابائی ها تبریک میگم وبراتون سلامتی،شادی و پیروزی آرزو میکنم.

  2. مهدی یوسفی می‌گه:

    سال نو مبارک
    بنده به عنوان یک سرچر حرفه ای حداقل ۱۰ سال در بین وب سایت های داخلی برای خرید بلیط آنلاین به تقاضای دوستان و آشنایان جستجو میکردم و تنها در ایبوکینگ ایران ایر و یا آسمان موفق پیدا کردن اطلاعات پروازی درست و نهایتا خرید میشدم. اما اطلاعات پروازها و خرید آنلاین بلیط از شرکت های هماپیمایی غیر از این دوشرکت در دسترس ما نبود و در نهایت بازهم مجبور به مراجعه ضوری به آژانس های هواپیمایی و در نهایت محدودیت های مکانی و زمانی خاص خودش بودیم.
    اما با علی بابا یک حس خوبی به آدم دست میده وقتی که شروع به جستجو و در نهایت خرید میکنی. انگار اطلاعات یک آژانس هواپیمایی با تمام امکانات به طور ۲۴ ساعته را در دستمون داریم.
    از کم و کاستی ها نترسید و محکم و استوار ادامه بدید و مطمئن باشید که در حرفه و صنف خودتون میشید مثل خیلی از استارتاپ های موفق و نامی.
    هر بازدید کننده جدای از اینکه یک مشتری هم میتونه به حساب بیاد، نقش موثرتر از یک مشتری هم میتونه داشته باشه، یعنی یک تبلیغات کننده یا همون مبلغ متحرک و تعاملی باارزش هم به حساب میاد.
    طراحی وب سایت خوبه. نمیشه گفت عالیه. اما اگه کمی برای بازدید کننده جذاب تر باشه مسلما از خرید حضوری و مراجعه با اژانس های هواپیمایی منصرف میشه.
    ضمنا سعی کنید در فاز اول تولید اپلیکیشن، اندروید و سپس آی.او.اس و … رو ایجاد کنید. اما در نظر داشته باشید که با ساخت اپلیکیشن مطمئنا بر تعداد مشتریهاتون افزوده میشه. از لحاظ ساختار اپلیکیشن کمی حرفه ای عمل کنید و این شعار رو در اپلیکیشن های تلفن همراه فراموش نکنید:
    سهولت در استفاده، سرعت بالا، گریز از پیچیدگی و اضافه کاری.
    موفق باشید.

  3. مسعود نیسی مدحجی می‌گه:

    باسلام وخسته نباشید سایت علی بابا خیلی عالی است

  4. علی بابا می‌گه:

    سلام دوست عزیز. از لطفتون ممنونیم. خیلی خوبه که علی‌‍بابا همراهانی مثل شما داره. حتما توصیه‌های شما رو در نظر می‌گیریم. همچنان منتظر توصیه‌های خوبتون هستیم. سال نوتون هم مبارک.

  5. مینا زارع می‌گه:

    با سلام
    ممنون از اژانس موفق شما
    من چند باری با اژانس شما کار کردم و از خدمات شما واقعا راضی بودم
    خواستم سوال کنم که اگر کسی تمام شرایط نمایندگی اژانس رو داشته باشه شما نمایندگی اژانستون رو بهش میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمایندگی برای اردبیل
    ممنون میشم اگه جواب سوال من رو بدید.با تشکر

  6. علی بابا می‌گه:

    سلام خانم زارع
    راستش مجموعه‌ی علی‌بابا فعلن قصد نداره نمایندگی واگذار کنه. هر وقت این تصمیم گرفته شد و اجرایی شد حتما از همکاری با شما خوشحال می‌شیم.

  7. mina می‌گه:

    با سلام و خسته نباشید
    من میخواستم از شما درخواست کد تخفیف داشته باشم اما نمیدونم چطور باید این کد رو دریافت کنم
    اگه امکانش هست خواستم من رو راهنمایی کنید
    ممنون

  8. علی بابا می‌گه:

    سلام به شما
    چه خوب که سوالی رو که به ذهن‌تون رسید با ما مطرح کردین.
    عرض کنم خدمت‌تون که در حال حاضر علی‌بابا برای مشتری‌هاش از سیستم امتیازدهی استفاده می‌کنه. یعنی شما با هر خرید یک امتیاز دریافت می‌کنید. این امتیازها در برنامه‌های ویژه‌ی علی‌بابا کاربرد دارند، مثلا در قرعه‌کشی‌ها یا کدهای تخفیف. بنابراین اولین قدم اینه که در http://www.alibaba.ir ثبت نام کنید.
    دیگه این‌که در آستانه‌ی تشکیل باشگاه مشتریان علی‌بابا هستیم. بالطبع عضای باشگاه مشتریان نسبت به مشتری‌های عادی از خدمات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. اخبار مربوط به این باشگاه رو از همین وبلاگ یا حساب کاربری علب‌بابا در شبکه‌های اجتماعی پی‌گیری کنید.

  9. پژمان خاكپور می‌گه:

    سلام
    تازه با سایت خوب شما آشنا شدم و همین امشب چندتا خرید کردم.
    ابتدا باید بگم که خوشحال شدم که تو ایران هم باپرداخت بوسیله شبکه بانکی شتاب میشه پروازهای خارجی هم خرید .البته به همت علی بابا و اگر سایت دیکه ایی هست که من نمیدونم و کمتر کسی هم اطلاع داره.
    دوم اینکه چندتا پیشنهاد دارم که مسلما به فکر شما هم قبل از من رسیده .
    ۱- لطفا تمهیداتی برای پروازهای multiple destination در نظر بگیرید .
    ۲- لطفا تمهیداتی برای رزرواسیون و مشاهده مجدد رزرواسیون قبل از confirmدر نظر بگیرید . به گونه ای که درفرصت رزرواسیون بشود با مراجعه مجدد به همان فایل یا ریفوند ویا کانفیرم کرد.( البته در پروازهای خارجی )
    ۳- سیستم رزرواسیون هتلهای داخلی را در سایتتان دیده ام و بر همین اساس ، برقراری سیستم رزرواسیون هتلهای خارج از ایران را به روش پرداخت از شبکه شتاب ، را پیشنهاد میکنم .
    آرزوی پیشرفت و فراگیریشدن شبکه شمارا دارم .
    موفق باشید

  10. علی بابا می‌گه:

    سلام دوست عزیز
    از این‌که علی‌بابا رو انتخاب کردید واقعا خوشحالیم و از این‌که پیشنهادهایی به این خوبی و مهمی مطرح کردین، خوشحال‌تریم. داشتن دوستان فهیمی مثل شما مایه‌ی افتخارمونه. تیم فنی‌مون داره روی پروژه‌ی پروازهای multiple destination کار می‌کنه و به‌زودی مشتری‌های عزیز علی‌بابا می‌تونن بلیط پروازهای ترانزیت و چندمقصده رو با همین کارت‌های شبکه‌ی شتاب بخرن. پیشنهادهای دیگه‌تون رو هم با دیده‌ی منت می‌پذیریم و حتما در دستور کار قرار خواهند گرفت.
    باز هم ممنون از نظرهای خوب و سازنده‌تون.

  11. وحید می‌گه:

    تبریک میگم به مجموعه علی بابا. همیشه کنجکاو بودم و در تخیلاتم مجموعه عوامل علی بابا رو تصور میکردم که به چه شکل هست. برای من واقعا جای شگفتی داشت که با این تعداد کم پرسنل به این شکل خدمات رسانی میشه. برای شما و مجموعه شما آرزوی موفقیت میکنم. مخصوصا خوشحالم که میبینم همگی جوان هستید